ჯგუფურ მუშაობაში მონაწილეობის თვითშეფასების
სქემის ნიმუში
სქემის ნიმუში
ჩემს აზრს ღიად გამოვთქვამ
|
ყოველთვის,ზოგჯერ, არასოდეს
|
როცა სხვა ლაპარაკობს,ვუსმენ ყურადღებით
|
ყოველთვის, ზოგჯერ
,არასოდეს
|
განსხვავებულ აზრს ვითვალისწინებ
|
ყოველთვის,ზოგჯერ ,არასოდეს
|
დაკისრებულ ფუნქციას ვასრულებ
|
ყოველთვის,ზოგჯერ ,არასოდეს
|
ვიცი,რომ კამათი ჩხუბში არ უნდა გადაიზარდოს
|
ყოველთვის, ზოგჯერ
,არასოდეს
|
ვიცავ დროის ლიმიტს
|
ყოველთვის, ზოგჯერ
,არასოდეს
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შეფასების სქემა ზეპირმეტყველებაში
ქულები
|
|
პირობასთან
შესაბამისობა
|
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
0–1
|
იცავს პირობის შინაარსობრივ მოთხოვნებს (მოსაზრება,
არგუმენტები, დასკვნა)
|
0–0,5_1
|
კომუნიკაციური
უნარ–ჩვევები
|
|
გასაგებად აყალიბებს მოსაზრებას და თანმიმდევრულად
ავითარებს მას
|
0–1–2
|
მოჰყავს ადეკვატური არგუმენტები და მაგალითები
|
0–1–2
|
გამოაქვს ადეკვატური დასკვნები
|
0–1
|
ენობრივი უნარ–ჩვევები
|
|
ადეკვატურად იყენებს ზეპირი მსჯელობისთვის დამახასიათებელ
არავერბალურ საშუალებებს (მაგ.ჟესტიკულაციას,ინტერვალს საუბარში,ხმის სხვადასხვა
დონეს)
|
0–1
|
იყენებს მსჯელობითი ტექსტისათვის დამახასიათებელ ენობრივ–გრამატიკულ
ფორმებსა და ენობრივ კონსტრუქციებს(მაგ.განკერძოებულ სიტყვებს,გამოთქმებს,ჩართულს,პირობით–შედოგობით
კონსტრუქციას და ა.შ)
|
0–1
|
შემოქმედებითი
უნარ–ჩვევები
|
|
აქვს საინტერესო მოსაზრებები,მოჰყავს ორიგინალური
არგუმენტები,მაგალითები
|
0–1
|
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობაა 10
|
თვითშეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
შეფასება (1, 2, 3 )
|
|
1.
|
მოსწავლეები იყვნენ ჩართულები საგაკვეთილო
პროცესში;
|
|
2.
|
გაკვეთილზე მოსწავლეები ყურადღებით მისმენდნენ;
|
|
3.
|
მივეცი საშუალება მოსწავლეებს გამოეთქვათ
საკუთარი მოსაზრებები.
|
|
4.
|
საკმარისი მასალა მქონდა მოგროვილი ახალი მასალის
ასახსნელად;
|
|
5.
|
სწორად გადავანაწილე დრო გაკვეთილის მსვლელობისას
;
|
|
6.
|
სწორად მქონდა შერჩეული აქტივობები და მეთოდები
საგაკვეთილო პროცესში;
|
|
7.
|
ჯგუფებში მოსწავლეების გაადნაწილება მოვახდინე
დემოკრატიულად;
|
|
8.
|
დისკუსიის დრო შევძელი კლასის მართვა;
|
|
9.
|
მოსწავლეებს ახალი გაკვეტილი ავუხსენი გასაგებად;
|
|
10.
|
სახლში მიცემული დავალება ჩემი მოსწავლეებისათვის
არის საინტერესო
|
|
11.
|
დებატების დროს მოსწავლეები იცავენ მთავარ
პრინციპს-არ ჩხუბობენ, კამატი არ გრძელდება სხვა გაკვეთილებზეც;
|
|
12.
|
ჯგუფური მუშაობისას შემიძლია შევქმნა
კონკურენტუნარიანი გარემო, შეფასების შემდეგ მოსწავლეები არ უპირისპირდებიან
ერთამნეთს;
|
|
13.
|
ვაცნობიერებ პასიხისმგებლობა თითოეული მოსწავლის
პიროვნულ და სოციალურ განვითარებაზე
|
|
14.
|
ვაცნობიერებს კლასის სტრუქტურაშიმოსწავლეთა არაფორმალური
როლების მნიშვნელობას და ხელს ვუწყობსაკლასო ერთობის შექმნას;
|
|
15.
|
ვიცი დროის მართვის ეფექტიანი სტრატეგიები
|
თვითშეფასება
№
|
კრიტერიუმები /ქულები
|
1
|
2
|
3
|
1
|
გაკვეთილის მიზანი გასაგები, კონკრეტული და რეალისტური იყო
|
|||
2
|
აქტივობები ემსახურებოდა მიზნის მიღწევას
|
|||
3
|
გაკვეთილის დაწყება იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას
|
|||
4
|
მოსწავლეთა ორგანიზების ფორმა ხელს უწყობდა მიზნის მიღწევას
|
|||
5
|
გამოყენებული რესურსები იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას და აქტიურ ჩართვას საგაკვეთილო პროცესში
|
|||
6
|
შეფასების შედეგად მიღებული შედეგები შეესაბამებოდა მიზანს
|
|||
7
|
გათვალისწინებული იყო მოსწავლეთა ინტერესები და შესაძლებობები
|
|||
8
|
ჩემი საუბარი არ აჭარბებდა მოსწავლეთა საუბარს
|
|||
9
|
ვიჩენდი ყველა მოსწავლისადმი თანაბარ ყურადღებას
|
|||
10
|
ვიყენებდი აქტიური მოსმენის ტექნიკას
|
|||
11
|
ვაძლევდი მოსწავლეებს განსაზღვრულ დროს კითხვებზე პასუხის გასაცემად
|
წერითი სამუშაოს შეფასების სქემა
ნაშრომის
შინაარსობრივი მხარე და მოცულობა
|
ტექსტის
ორგანიზება დალოგიკურად აგება
|
ფაქტობრივი
სიზუსტე
|
ლექსიკა
და სტილი
|
მორფოლოგია
,ორთოგრაფია და პუნქტუაცია
|
|
ქულები
|
3
|
1
|
2
|
2
|
4
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий