შეფასების რუბრიკები

ჯგუფურ მუშაობაში მონაწილეობის თვითშეფასების 
სქემის ნიმუში



ჩემს აზრს ღიად გამოვთქვამ
ყოველთვის,ზოგჯერ, არასოდეს
როცა სხვა ლაპარაკობს,ვუსმენ ყურადღებით
ოველთვის, ზოგჯერ ,არასოდეს
განსხვავებულ აზრს ვითვალისწინებ
ყოველთვის,ზოგჯერ ,არასოდეს
დაკისრებულ ფუნქციას ვასრულებ
ყოველთვის,ზოგჯერ ,არასოდეს
ვიცი,რომ კამათი ჩხუბში არ უნდა გადაიზარდოს
ოველთვის, ზოგჯერ ,არასოდეს
ვიცავ დროის ლიმიტს
ოველთვის, ზოგჯერ ,არასოდეს



შემაჯამებელი სამუშაოს შეფასების სქემა ზეპირმეტყველებაში




ქულები
პირობასთან შესაბამისობა

იცავს დროის ლიმიტს
0–1
იცავს პირობის შინაარსობრივ მოთხოვნებს (მოსაზრება, არგუმენტები, დასკვნა)
0–0,5_1
კომუნიკაციური უნარ–ჩვევები

გასაგებად აყალიბებს მოსაზრებას და თანმიმდევრულად ავითარებს მას
0–1–2
მოჰყავს ადეკვატური არგუმენტები და მაგალითები
0–1–2
გამოაქვს ადეკვატური დასკვნები
0–1
ენობრივი უნარ–ჩვევები

ადეკვატურად იყენებს ზეპირი მსჯელობისთვის დამახასიათებელ არავერბალურ საშუალებებს (მაგ.ჟესტიკულაციას,ინტერვალს საუბარში,ხმის სხვადასხვა დონეს)
0–1
იყენებს მსჯელობითი ტექსტისათვის დამახასიათებელ ენობრივ–გრამატიკულ ფორმებსა და ენობრივ კონსტრუქციებს(მაგ.განკერძოებულ სიტყვებს,გამოთქმებს,ჩართულს,პირობით–შედოგობით კონსტრუქციას და ა.შ)
0–1
შემოქმედებითი უნარ–ჩვევები

აქვს საინტერესო მოსაზრებები,მოჰყავს ორიგინალური არგუმენტები,მაგალითები
0–1
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობაა 10


































თვითშეფასების რუბრიკა


 კრიტერიუმები
შეფასება (1, 2, 3 )
1.
 მოსწავლეები იყვნენ ჩართულები საგაკვეთილო პროცესში;
 2.
გაკვეთილზე მოსწავლეები ყურადღებით მისმენდნენ;
3.
მივეცი საშუალება მოსწავლეებს გამოეთქვათ საკუთარი მოსაზრებები.
4.
საკმარისი მასალა მქონდა მოგროვილი ახალი მასალის ასახსნელად;
5.
სწორად გადავანაწილე დრო გაკვეთილის მსვლელობისას ;
6.
სწორად მქონდა შერჩეული აქტივობები და მეთოდები საგაკვეთილო პროცესში;
7.
ჯგუფებში მოსწავლეების გაადნაწილება მოვახდინე დემოკრატიულად;
8.
დისკუსიის დრო შევძელი კლასის მართვა;
9.
მოსწავლეებს ახალი გაკვეტილი ავუხსენი გასაგებად;
10.
სახლში მიცემული დავალება ჩემი მოსწავლეებისათვის არის საინტერესო
11.
დებატების დროს მოსწავლეები იცავენ მთავარ პრინციპს-არ ჩხუბობენ, კამატი არ გრძელდება სხვა გაკვეთილებზეც;
12.
ჯგუფური მუშაობისას შემიძლია შევქმნა კონკურენტუნარიანი გარემო, შეფასების შემდეგ მოსწავლეები არ უპირისპირდებიან ერთამნეთს;
13.
ვაცნობიერებ პასიხისმგებლობა თითოეული მოსწავლის პიროვნულ და სოციალურ განვითარებაზე
14.
ვაცნობიერებს კლასის სტრუქტურაშიმოსწავლეთა არაფორმალური
როლების მნიშვნელობას და ხელს უწყობსაკლასო ერთობის შექმნას;
15.
ვიცი დროის მართვის ეფექტიანი სტრატეგიები



თვითშეფასება


კრიტერიუმები /ქულები
1
2
3
1
გაკვეთილის მიზანი გასაგები, კონკრეტული და რეალისტური იყო
2
აქტივობები ემსახურებოდა მიზნის მიღწევას
3
გაკვეთილის დაწყება იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას
4
მოსწავლეთა ორგანიზების ფორმა ხელს უწყობდა მიზნის მიღწევას
5
გამოყენებული რესურსები იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას და აქტიურ ჩართვას საგაკვეთილო პროცესში
6
შეფასების შედეგად მიღებული შედეგები შეესაბამებოდა მიზანს
7
გათვალისწინებული იყო მოსწავლეთა ინტერესები და შესაძლებობები
8
ჩემი საუბარი არ აჭარბებდა მოსწავლეთა საუბარს
9
ვიჩენდი ყველა მოსწავლისადმი თანაბარ ყურადღებას
10
ვიყენებდი აქტიური მოსმენის ტექნიკას
11
ვაძლევდი მოსწავლეებს განსაზღვრულ დროს კითხვებზე პასუხის გასაცემად





წერითი სამუშაოს შეფასების სქემა




ნაშრომის შინაარსობრივი მხარე და მოცულობა
ტექსტის ორგანიზება დალოგიკურად აგება
ფაქტობრივი სიზუსტე
ლექსიკა და სტილი
მორფოლოგია ,ორთოგრაფია და პუნქტუაცია
ქულები
3
1
2
2
4

Комментариев нет:

Отправить комментарий