ტრენინგები

     





ვიდეო როგორც სასწავლო რესურსი- მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი.

ტრენინგის შესახებ:

ტრენინგის დასახელება ,,ვიდეოროგორც სასწავლო რესურსი
ტრენინგის ჩამტარებელი ორგანიზაცია: მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ეროვნული ცენტრი 
ტრენინგის ჩატარების ადგილი: სსიპ გორის N7 საჯარო სკოლა.
ტრენინგის ხანგრძივობა:  დღე (4 საათი).
ტრენერი- ქეთი ცერაძე
.მიზანი და დღის წესრიგი:
მიზანი:  გაეცნობიან სასწავლო პროცესში ვიზუალური მასალის
გამოყენების მეთოდოლოგიასისტ - ით გამდიდრებული გაკვეთილების
თავისებურებებსა და სწორ მიდგომებსშეისწავლიან ვიდეო - კლიპების მომზადებას
პროგრამა „Movie Maker“ - ის გამოყენებითასევე ვიდეოს განთავსებას სასწავლო
მეთოდური მასალების პორტალში.
დღის წესრიგი:
წარდგენა,  გაცნობა და მონაწილეთა მოლოდინების განსაზღვრა - 20 წთ
ტრენინგის მიზნებიმისაღწევი შედეგებიგანრიგიმუშაობის ფორმები  და  წესები,
საორგანიზაციო საკითხები - 10 წთ
ისტ - ით გამდიდრებული გაკვეთილის   ზოგადი თავისებურებანი და მიდგომები
(დისკუსია) - 10 წთ
რა ტიპის სასწავლო მასალა შეიძლება შეიქმნას პროგრამა Movie maker - ში. - 10წთ
●D - GP - IP - პროგრამა Movie Maker-ის ძირითადი ინსტრუმენტებიროგორ იქმნება
ვიდეო - კლიპი. -  45 წთ
შესვენება - 20წთ
ნასწავლი მასალის შეჯამება - 10წთ
ვიდეო - კლიპისთვის შესაბამისი მასალის მოძიება ინტერნეტში - 15წთ
პრაქტიკული    ინდივიდუალური სამუშაო - 30წთ
შესრულებული დავალებების პრეზენატაციატრენერისა და აუდიტორიის უკუკავშირი
- 20 წთ.
●D – GP – IP - როგორ ხდება ვიდეო - მასალის ატვირთვა Youtube - ში, ინსტრუმენტების
გაცნობა 30წთ
გონებრივი იერიში “რა ვისწავლეთროგორ გამოვიყენებ შეძენილ კომპეტენციებს
საგაკვეთილო პროცესში?”  - 10წთ
ტრენინგის შეფასება  - 10 წთ
მსვლელობა:

წარდგენა და გაცნობატრენერი ტრენინგის დაწყებისთანავე გაგვეცნო და ტრენინგის
თითოეულმა მონაწილემ მოკლედ წარმოადგინა საკუთარი თავი
ტრენინგის მიზნებიმისაღწევი შედეგებიგანრიგიმუშაობის ფორმები და
წესებისაორგანიზაციო საკითხები: ტრენერმა წარმოგვიდგინა პროგრამის
პრეზენტაცია
მოკლედ გაგვაცნო დღის წესრიგი,
კომპიუტერებთან მუშაობის ფორმები და წესებიასევე ვისაუბრეთ საორგანიზაციო
საკითხებზე და აქტივობებზე 

ისტ-თი გამდიდრებული გაკვეთილის ზოგადი თავისებურებანი და
მიდგომებიტრენერმა ისაუბრა ისტ - ით გამდიდრებული გაკვეთილის
თავისებურებებზე და შემდეგ დისკუსიაში ჩაგვრთო მონაწილეები: ,,რა უპირატესობა
აქვს ისტ - ით გამდიდრებული გაკვეთილის ჩატარებას?“. გამოითქვა სხვადასხა
მოსაზრებები
ვიზუალური მასალა ეხმარება მოსწავლეს
ინფორმაციის უკეთ აღქმაში და გაგებაში.
რა ტიპის სასწავლო მასალა შეიძლება შეიქმნას პროგრამა Movie maker - ში.
ტრენერმა პროექტორის საშუალებით გვიჩვენა თავის მიერ შექმნილი ვიდეო - მასალა
 Movie Maker-ის ძირითადი ინსტრუმენტებიროგორ იქმნება
ვიდეო - კლიპი.  განმარტარომ movie maker არის ვიდეო კლიპების
დამზადების  უფასო პროგრამა 
დაწვილებით აგვისხსნა და გვაჩვენა როგორ უნდა მოხდეს Micro Soft - ის
საიტიდან მისი გადმოწერა და დაინსტალირებაამის შემდეგ გაგვაცნო პროგრამა movie
maker - ის ის ძირითადი ინსტრუმენტებირომლის საშუალებითაც ხდება ვიდეო -
კლიპების შექმნამედიააუდიო და ვიდეო ფაილების ჩასმასხვადასხვა ანიმაციური
ეფექტებით გაფორმებასატიტულეე კადრების შექმნავიდეო - ფაილების დაჭრა და
ერთმანეთზე გადაბმაშექმნილი მასალის შენახვა დასრულებული პროექტის და
დასრულებული 
შესვენება: ტრენერმა გამოაცხადა 20 წუთიანი შესვენება.
ვიდეო - კლიპისთვის შესაბამისი მასალის მოძიება ინტერნეტში ტრენერმა
მოგვცა დავალებამოგვეძებნა ის მასალა ინტერნეტშირომლის საშუალებითაც
მოვამზადებიდით ვიდეო კლიპს.

პრაქტიკული ინდივიდუალური სამუშაო:
 დავიწყეთ ინდივიდუალური დამოუკიდებელი
პრაქტიკული მუშაობა
ტრენერმა გვთხოვამაქსიმალურად გამოგვეყენებენი ყველა ის
ინსტრუმენტირაც ვისწავლეთ.
● შესრულებული დავალებების პრეზენატაცია
უკუკავშირი
პრეზენტატორი მოკლედ მომოიხილავდა თავის ნამუშევარსხოლო შემდეგ
აუდიტორია და ტრენერი აჯამებდნენ წარმოდგენილ ნამუშევარს.
ტრენინგის მიწურულს მოხდა ნასწავლი მასალის
შეჯამებათითოეულმა ჩვენთაგანმა აღნიშნაგაკვეთილის რომელ ფაზაზე და როგორ
გამოიყენებდა ტრენინგზე ნასწავლ მასალას სასწავლო პროცესში.
ტრენინგის შეფასება: ტრენერის შეკითხვაზე გაამართლა თუ არა ტრენინგმა მათი
მოლოდინიყველამ ერთხმად აღნიშნარომ ტრენინგმა მოლოდინს გადააჭარბა.
მომეწონა პროგრამა Movie Maker და მისი შესაძლებლობებიტრენინგში მონაწილეობამ მომცა
სტიმული და გამიზარდა ახალი იდეებისინოვაციების განხორციელების მოტივაცია.
აუცილებლად გამოვიყენებ სიახლეებს სასწავლო პროცესში.
გავამდიდრებ ჩემს გაკვეთილებს ვიდეო - მასალითაც
კოლეგებს შევთავაზებ ჩემ მიერ შეძენილი ცოდნისა და უნარების გაზიარებას ტრენინგის
სახით და დავარწმუნებრომ ეს სიახლე დადებითად იმოქმედებს მოსწავლეთა სასწავლო
პროცესში ჩართულობაზე.



მასწავლებელთა სახლის მიერ განხორციელებული ტრენინგები შემდეგ საგნობრივ ჯგუფში
ქართული ენა და ლიტერატურა
პროფესიული უნარები
სახვითი და გამოყენებიტი ხელოვნება
გაკვეთილის დაგეგმვა და შეფასება


Комментариев нет:

Отправить комментарий